wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Lista firm zajująca się prestashop

  • 47 Odpowiedzi
  • 31549 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,124
  • 51
  • Presta Shop: PS
  • Status: forum
Odp: Lista firm zajująca się prestashop
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 28, 2014, 07:48:36 pm »
Z czarną listą generalnie chodziło mi własnie o to żeby ktokolwiek nie mógł pomówić innego klienta czy wdrożeniowca publicznie, raczej dział z dostępem "dla wybranych" gdzie wdrożeniowiec mógłby napisać coś typu:
Słuchajcie ludziska ten osobnik czy ta firma nie wypłacił mi za robotę przy sklepie takim czy takim, kontaktował się z takiego maila, jego nick to "" etc.

Po co takie coś? A no dlatego że zdarzyło mi się na innym forum, ktoś pisze ze coś zleci więc ja pod postem piszę tylko ze poszedł PW i tam się z gościem już dogaduje, po chwili inna osoba wysyła mi PW "ten koleś co to zleca mnie oszukał na jakąś tam kwotę więc uważaj". Grzecznie się pytam gościa który zleca o co chodzi i kontakt się urywa, jakbym wykonał zlecenie to zapewne bym był w plecy.

Tak jak opisałem przypadek w poscie 42, jak mi się kontakt z nim urwał gościu chodził po forach zmieniał nicki i szukał jelenia, ten zrobi to a inny tamto, żadnemu nie zapłacę a sklep będzie zrobiony.




@west super tylko moja konwersacja to dla przykładu 300 maili, a publiczne pokazywanie danych o firmie/osobie może się dość głośno odbić na forum, firmy/osoby będą chciały się wybielić poprzez atak forum.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,694
  • 130
    • design4VIP z innej strony...
  • Presta Shop: PS
  • Status: Programista
Odp: Lista firm zajująca się prestashop
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 29, 2014, 09:38:27 am »
no i kuklturka ;) mysle, ze to by zniwelowalo jakies bezsensowne prywatne zatarczki miedzy zleceniodawca a wykonawca.

@endriu, raczej mysle, ze nie potrzebna jest cala kowersjacja mailowa, ja zazwyczaj przy projekcie kontaktuje sie przede wszystkim mailowo i nieraz wychodzi i z ponad 1000 maili ;) przede wszystkim specyfikacja klienta, mail wycenowy (nawet bez podawania ceny ale samo meritum), mail zgody klienta na wykonanie pracy, wycena wykonania poszczegolnych elementow czy calosci projketu po stronie firmy i ostateczne maile potwierdzajace np. niewyplacalnosc klienta czy wyplacalnosci zleceniodawcy a nie wykonania prac z drugiej storny itp. i to tez mzoe i nie cala korespondencje ale cytaty z poszczegolnych (uwazajac zeby nie byly wyrywane z konstekstu). tyle, w sumie skupiamy sie na gora 10 mailach.

wybieli nie wybieli, dlatego takie posty beda moderowane czy to przez @westa, czy przez innych jakby nie mial czasu ;) zeby uniknac, jak pisalem wczesniej, prywaty miedzy stronami. a zmiany nickow itp. no na to za wiel sie juz nie poradzi. jednak tutaj glownym zalozeniem jest nie tyle sciganie nieuczciwych zleceniodawcow co wlasnie firm, ktore nie spelniaja danych wymagan, czesto spotylam sie z przypadkami, ze firmy inkasuja "zaliczki" wysokosci calej wplaty czy nawet 60-70% i zanika kontakt... przed tym chcemy ustrzec innych, przede wszystkim zleceniodawcow.
design4VIP z innej strony...

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,919
  • 96
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • Projektowanie PrestaShop, Wordpress, SMF
  • Presta Shop: PS
  • Status: Programista
Odp: Lista firm zajująca się prestashop
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 01, 2014, 09:32:20 am »
ok zatem zakładam wątek moderowany i czekam mam nadzieje dłuuuuugo na pierwsze zgłoszenia
MODUŁY | http://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | http://zielona.biz