wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł wdrożenia PrestaShop

Puste zamówienie, brak przekierowania na stronę płatności

  • 3 Odpowiedzi
  • 413 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pele7384

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • Presta Shop: 1.6.1
  • Status: forum
Puste zamówienie, brak przekierowania na stronę płatności
« dnia: Wrzesień 07, 2018, 12:35:24 pm »
Witam, będę wdzięczny za pomoc lub wskazówki w lokalizacji błędu.
Problem pojawia się przy niektórych zamówieniach. Czasami zamówienie złożone przez klienta nie ma zawartych zakupionych produktów, sytuację autentyczną obrazuje poniżej:

W takiej sytuacji zawartość zamówienia muszę sprawdzić przez zakładkę "koszyk zakupów".
Problem jednak wiąże się z tym, że klient nie jest przekierowany do strony płatności. Po wyborze sposobu płatności przelewy24, a następnie kliknięciu w swój bank, klienci określają, że "nic się nie dzieje". Oczywiście żeby było śmieszniej tak jak już mówiłem, zdarza się to od czasu do czasu, część zamówień jest opłacanych bez problemu i prawidłowo się wyświetla.
Takie nieprawidłowe zamówienie na liście nie ma przypisanego statusu, tak jak poniżej:

W panelu admina sprawdziłem logi po ostatnim tego typu zdarzeniu i pokazuje się coś takiego:
"Frontcontroller::init - Cart cannot be loaded or an order has already been placed using this cart"

Posiadam preste w wersji 1.6.1.20 na standardowym szablonie. Moduł płatności pochodzi oczywiście od samego operatora czyli przelewy24. Nie mam pojęcia co się dzieje i co z tym zrobić, proszę o pomoc.
PS: Jestem dość zielony w tym temacie, w razie chęci pomocy będę wdzięczny za używanie prostego języka i w miarę szczegółowego opisania postępowania.

Dziękuję z góry.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 4,598
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • Projektowanie PrestaShop, Wordpress, SMF
  • Presta Shop: PS
  • Status: Programista
Odp: Puste zamówienie, brak przekierowania na stronę płatności
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 10, 2018, 04:47:58 pm »
Sprawdź dla jakich produktów klienci próbowali robić zamówienia. U jednego z klientów problemem był numer referencyjny produktu.
MODUŁY | http://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | http://zielona.biz 

*

Offline pele7384

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • Presta Shop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: Puste zamówienie, brak przekierowania na stronę płatności
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2018, 12:43:48 pm »
Niestety, to chyba nie to. Problem dotyczy produktów różnych, nie raz zamówienie tego samego produktu wywoła problem w innym przypadku nie, czyli zakładam, że to nie to. Swego czasu korzystałem z modułu do usuwania zamówień (usuwałem swoje testowe zamówienia) podobno może to mieć związek. Dalej nie rozwiązuje to mojego problemu, ponieważ mam chyba za mało pojęcia o bazach danych aby to naprawić. Dowiedziałem się, że istnieje szansa iż moduł nie usunął poprawnie wszystkich danych z bazy i kolejne zamówienia mają powielone ID co powoduje taki kłopot. Dostałem taką radę:
Cytuj
"Najlepiej odnaleźć wszystkie odpowiedzialne tabele i zwiększyć im wartość auto increment tak aby wszystkie nowe zamówienia szły z nie używanych wcześniej wartości."
Odnalazłem tabelę z zamówieniami ale to chyba wszystko co potrafię zrobić z takim zapleczem informacyjnym. Jeżeli ktoś ma pomysł jak mnie pokierować, będę wdzięczny. Na hostingu mam kopię zapasową więc jak coś spapram to po prostu wrócę do poprzedniego stanu, teoretycznie więc mogę próbować.


PS: Myślę, że to może być istotne w tej kwestii. Ostatnie zamówienie w którym wystąpił problem miało ID 186. W tabelii "ps_order_detail" zamówienie z takim ID wcale nie istnieje.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2018, 01:10:33 pm wysłana przez pele7384 »

*

Offline pele7384

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • Presta Shop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: Puste zamówienie, brak przekierowania na stronę płatności
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2018, 01:07:22 pm »
Ktoś coś doradzi?  :(