wdrożenia PrestaShop

Sklep nie wysyła maili do firmy na temat sprzedanych produktów

  • 1 Odpowiedzi
  • 88 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mike446

  • Stały użytkownik
  • ***
  • 68
  • 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • PrestaShop
  • Presta Shop: 1.6.1
  • Status: forum
Sklep nie wysyła maili do firmy na temat sprzedanych produktów
« dnia: Kwiecień 21, 2017, 01:30:00 pm »
Po dokonaniu zakupu, maile dotyczące kupna, przygotowania towaru oraz wysyłki są przesyłane do klientów prawidłowo.
Jednak nie za każdym razem maile dotyczące sprzedanych produktów trafiają na adres firmowy.
Gdy rejestruje się sam ( z różnych adresów email ) oraz dokonuję zakupu, sklep prawidłowo wysyła powiadomienia
na adres firmy na temat nowo sprzedanego produktu.
Gdy robi to klient firma nie jest o tym informowana, jednak do klienta maile ciągle trafiają.
Wszystko robię identycznie tak jak klient, gdy sam robię zakupy wszystko jest ok, każdy dostaje informacje.
Gdy kupuje to klient sklep nie wysyła maila do firmy.
Klienci oraz moje testowe zakupy należą do tej samej grupy.
Już kompletnie nie rozumiem o co chodzi.
 
Prestashop 1.6.1.11
Hosting: OVH
 
++++++++++
Aha utworzyłem nową grupę "Stały klient" jednak wszystko jest zaznaczone zgodnie z poprzednimi grupami.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,447
  • 85
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • Projektowanie PrestaShop, Wordpress, SMF
  • Presta Shop: PS
  • Status: Programista
Odp: Sklep nie wysyła maili do firmy na temat sprzedanych produktów
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 21, 2017, 06:50:29 pm »
A może masz ustawione by wysyłało ze sklep@domena.pl na sklep@domena.pl ? Czasem takie przekierowanie powoduje symptomy, o których mówisz
MODUŁY | http://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | http://zielona.biz