wdrożenia PrestaShop

artgraffiti.pl - mała galeria z obrazami

  • 1 Odpowiedzi
  • 1778 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MartaKrk

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
  • prestashop
  • Presta Shop: 1.6.1
  • Status: Właściciel
artgraffiti.pl - mała galeria z obrazami
« dnia: Lipiec 18, 2016, 02:22:20 pm »
Witam jeszcze raz, przepraszam że od razu tak konkretnie.
Proszę o ocenę, co można poprawić, może ktoś chciałby pomóc? Nie za bardzo nam to wychodzi.
Robimy to sami ja z moim facetem i powoli mamy dość, galeria działa, ale w internecie sprzedaż jest zerowa.
http://artgraffiti.pl

*

Online endriu107

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,033
  • 50
  • Presta Shop: PS
  • Status: forum
Odp: artgraffiti.pl - mała galeria z obrazami
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 18, 2016, 04:53:15 pm »
Jeśli chodzi o wygląd to nie ma rewelacji, standardowy szablon jest taki sam jak w setkach innych sklepów i klient może mieć wrażenie że tu już byłem nic nie było ciekawego idę dalej. Warto by było nad nim trochę popracować, dodać mu unikalności, czegoś co odróżni go od reszty sklepów, poustawiać odpowiednio elementy na stronie np. koszyk wygląda jak porzucone dziecko któe nie wie gdzie sie podziać.
Strona główna jest monolita tzn. szablon szary i zdjęcia szare. Zakładki "obiekty" i "design" są puste, więc po co je wyświetlać w górnym menu lepiej w to miejsce wstawić inne linki, tak aby zapełnić wizualnie belkę. Logo jak na sklep artystyczny jest zbyt banalne i zdecydowanie za małe, na pewno nikt nie zapamięta nazwy sklepu gdy nie będzie mógł sobie skojarzyć loga (przykład można brać z wielkich marek 3 paski - adidas, czarny kot - puma, jeśli ktoś nie zapamięta adresu url to jest szansa że logo zapamięta), tutaj również mała przestroga że logo ma być czytelne więc zmieniając nie popadajmy z skrajności w skrajność. Sklep wygląda na mało wyposażony, wchodząc w kategorie Obrazy jest 1 produkt, niekoniecznie ktoś kliknie w podkategorie, tutaj sugeruje przypisywać produkty do całego drzewa kategorii nadrzędnych.

Po ogarnięciu tych rzeczy należy wziąć się za reklamę, pozycjonowanie, marketing szeptany, programy partnerskie etc.